dc.contributor.author |
川上, 具美 |
ja |
dc.date.accessioned |
2018-04-09T04:47:32Z |
|
dc.date.available |
2018-04-09T04:47:32Z |
|
dc.date.issued |
2018-02 |
|
dc.identifier.issn |
1880-3830 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.seinan-gu.ac.jp/handle/123456789/1462 |
|
dc.language.iso |
jpn |
ja |
dc.publisher |
西南学院大学学術研究所 |
ja |
dc.title |
米国社会科教員養成における評価の研究 ―ed−TPA およびその準備事例から― |
ja |
dc.title.alternative |
Implementation of ed−TPA into Teacher Education Courses in US : Performance Tasks for Social Studies Education Course |
en |
dc.contributor.transcription |
カワカミ, トモミ |
ja-Kana |
dc.contributor.alternative |
Kawakami, Tomomi |
en |
dc.publisher.alternative |
Seinan Gakuin University Academic Research Institute |
ja |
dc.type.niitype |
Departmental Bulletin Paper |
ja |
dc.identifier.jtitle |
西南学院大学人間科学論集 |
ja |
dc.identifier.volume |
13 |
ja |
dc.identifier.issue |
2 |
ja |
dc.identifier.spage |
41 |
ja |
dc.identifier.epage |
59 |
ja |
dc.textversion |
publisher |
ja |
jpcoar.creator.nameIdentifierNRID |
1000050631272 |
|
jpcoar.creatorAffiliation.nameIdentifierKakenhi |
37105 |
|
dc.teacher.researchmap-id |
7000007976 |
|
dc.teacher.researchmap-url |
7000007976 |
|