dc.contributor.author |
門田, 理世 |
ja |
dc.contributor.author |
渡邊, 由恵 |
ja |
dc.contributor.author |
諫山, 裕美子 |
ja |
dc.date.accessioned |
2017-10-18T02:32:33Z |
|
dc.date.available |
2017-10-18T02:32:33Z |
|
dc.date.issued |
2017-08 |
|
dc.identifier.issn |
1880-3830 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.seinan-gu.ac.jp/handle/123456789/1423 |
|
dc.language.iso |
jpn |
ja |
dc.publisher |
西南学院大学学術研究所 |
ja |
dc.title |
指導計画作成における保育学生の 保育内容5領域の捉えに関する一考察 ―アクティブラーニングを通しての学びの連続性に着目して― |
ja |
dc.title.alternative |
Ways of Preservice Teachers’ Understanding the Five Areas of Child’s Development in Designing a Lesson Plan -Focusing on Students’ Continuous Learning Manner through Active Learning Session- |
en |
dc.contributor.transcription |
カドタ, リヨ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
ワタナベ, ヨシエ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
イサヤマ, ユミコ |
ja-Kana |
dc.contributor.alternative |
Kadota, Riyo |
en |
dc.contributor.alternative |
Watanabe, Yoshie |
en |
dc.contributor.alternative |
Isayama, Yumiko |
en |
dc.publisher.alternative |
Seinan Gakuin University Academic Research Institute |
ja |
dc.type.niitype |
Departmental Bulletin Paper |
ja |
dc.identifier.jtitle |
西南学院大学人間科学論集 |
ja |
dc.identifier.volume |
13 |
ja |
dc.identifier.issue |
1 |
ja |
dc.identifier.spage |
101 |
ja |
dc.identifier.epage |
118 |
ja |
dc.textversion |
publisher |
ja |
jpcoar.creator.nameIdentifierNRID |
1000010352197 |
|
jpcoar.creatorAffiliation.nameIdentifierKakenhi |
37105 |
|