指導計画作成における保育学生の 保育内容5領域の捉えに関する一考察 ―アクティブラーニングを通しての学びの連続性に着目して―
English
日本語
DSpace Home
→
02.紀要 Bulletin of University and Institutes
→
061.人間科学論集 Studies in human sciences
→
第13巻1号 (2017)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
指導計画作成における保育学生の 保育内容5領域の捉えに関する一考察 ―アクティブラーニングを通しての学びの連続性に着目して―
門田, 理世
;
渡邊, 由恵
;
諫山, 裕美子
Other Titles:
Ways of Preservice Teachers’ Understanding the Five Areas of Child’s Development in Designing a Lesson Plan -Focusing on Students’ Continuous Learning Manner through Active Learning Session-
Alternative:
Kadota, Riyo
Watanabe, Yoshie
Isayama, Yumiko
URI:
http://repository.seinan-gu.ac.jp/handle/123456789/1423
Date:
2017-08
Publisher:
西南学院大学学術研究所
Alternative:
Seinan Gakuin University Academic Research Institute
ISSN:
1880-3830
Journal Title:
西南学院大学人間科学論集
Volume:
13
Issue:
1
Start Page:
101
End Page:
118
Show full item record
Files in this item
Name:
hs-n13v1-p101-118.pdf
Size:
301.2Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
第13巻1号 (2017)
第13巻1号
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Link
Seinan Gakuin University
Seinan Gakuin University TOP
Library
Organization for Education and Research
Researcher Database