dc.contributor.author |
丸山, 正博 |
ja |
dc.date.accessioned |
2022-04-14T04:50:04Z |
|
dc.date.available |
2022-04-14T04:50:04Z |
|
dc.date.issued |
2022-03 |
|
dc.identifier.issn |
0286-3324 |
ja |
dc.identifier.uri |
http://repository.seinan-gu.ac.jp/handle/123456789/2236 |
|
dc.language.iso |
jpn |
ja |
dc.publisher |
西南学院大学学術研究所 |
ja |
dc.title |
デジタル・プラットフォームのインターネット 広告事業に関する流通政策研究 |
ja |
dc.title.alternative |
A study on distribution policy for the Internet advertising on digital platforms |
|
dc.contributor.transcription |
マルヤマ, マサヒロ |
ja-Kana |
dc.contributor.alternative |
Maruyama, Masahiro |
en |
dc.publisher.alternative |
Seinan Gakuin University Academic Research Institute |
ja |
dc.type.niitype |
Departmental Bulletin Paper |
ja |
dc.identifier.jtitle |
西南学院大学商学論集 |
ja |
dc.identifier.volume |
68 |
ja |
dc.identifier.issue |
3・4 |
ja |
dc.identifier.spage |
1 |
ja |
dc.identifier.epage |
24 |
ja |
dc.textversion |
publisher |
ja |
jpcoar.creator.nameIdentifierNRID |
1000070365865 |
|
dc.teacher.researchmap-id |
5000057161 |
|
dc.teacher.researchmap-url |
read0111370 |
|