デジタル・プラットフォームのインターネット 広告事業に関する流通政策研究
English
日本語
DSpace Home
→
02.紀要 Bulletin of University and Institutes
→
031.商学論集 The commercial review
→
第68巻3・4号(2022)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
デジタル・プラットフォームのインターネット 広告事業に関する流通政策研究
丸山, 正博
Researcher profile
Other Titles:
A study on distribution policy for the Internet advertising on digital platforms
Alternative:
Maruyama, Masahiro
URI:
http://repository.seinan-gu.ac.jp/handle/123456789/2236
Date:
2022-03
Publisher:
西南学院大学学術研究所
Alternative:
Seinan Gakuin University Academic Research Institute
ISSN:
0286-3324
Journal Title:
西南学院大学商学論集
Volume:
68
Issue:
3・4
Start Page:
1
End Page:
24
Show full item record
Files in this item
Name:
co-v68n3_4-p1-24- ...
Size:
410.7Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
第68巻3・4号(2022)
第68巻3・4号
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Link
Seinan Gakuin University
Seinan Gakuin University TOP
Library
Organization for Education and Research
Researcher Database