セルフライセンシング効果における罪悪感低減メカニズムに関する実証分析:ライセンス獲得条件の違いによる罪悪感抑制効果と購買意図への影響
English
日本語
DSpace Home
→
02.紀要 Bulletin of University and Institutes
→
031.商学論集 The commercial review
→
第71巻1・2号(2024)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
セルフライセンシング効果における罪悪感低減メカニズムに関する実証分析:ライセンス獲得条件の違いによる罪悪感抑制効果と購買意図への影響
三井, 雄一
Researcher profile
Other Titles:
An Empirical Analysis of Guilt-induced Mechanisms in the Self-Licensing Effect: The Impact of Differences in License Acquisition Conditions on Guilt-induced Effects and Purchase Intentions
Alternative:
Yuichi, Mitsui
URI:
http://repository.seinan-gu.ac.jp/handle/123456789/2632
Date:
2024-09
Publisher:
西南学院大学学術研究所
Alternative:
Seinan Gakuin University Academic Research Institute
ISSN:
0286-3324
Journal Title:
西南学院大学商学論集
Volume:
71
Issue:
1・2
Start Page:
15
End Page:
32
Show full item record
Files in this item
Name:
co-v71n1_2-p15-32 ...
Size:
1.571Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
第71巻1・2号(2024)
第71巻1・2号
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Link
Seinan Gakuin University
Seinan Gakuin University TOP
Library
Organization for Education and Research
Researcher Database