第69巻1・2号(2022)
English
日本語
DSpace Home
→
02.紀要 Bulletin of University and Institutes
→
031.商学論集 The commercial review
→
第69巻1・2号(2022)
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
第69巻1・2号(2022)
Items in this collection
欠陥リフォーム住宅裁判にみる商品名表示の優良誤認性 -「新築そっくりさん」の景品表示法における妥当性の検討-
丸山, 正博
(
西南学院大学学術研究所Seinan Gakuin University Academic Research Institute
,
2022-09
)
セルフライセンシング効果による罪悪感の軽減が 消費行動に及ぼす影響
三井, 雄一
(
西南学院大学学術研究所Seinan Gakuin University Academic Research Institute
,
2022-09
)
企業における「雇用ポートフォリオ」の展開 -日本経営者団体連盟『新時代の「日本的経営」』「事例編」の検討-
平木, 真朗
(
西南学院大学学術研究所Seinan Gakuin University Academic Research Institute
,
2022-09
)
View more
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Link
Seinan Gakuin University
Seinan Gakuin University TOP
Library
Organization for Education and Research
Researcher Database
RSS Feeds
RSS 1.0
RSS 2.0
Atom