dc.contributor.author |
河谷, はるみ |
ja |
dc.contributor.author |
平, 直子 |
ja |
dc.contributor.author |
井手, 順子 |
ja |
dc.contributor.author |
田中, 康雄 |
ja |
dc.contributor.author |
田原, 亮二 |
ja |
dc.contributor.author |
孔, 英珠 |
ja |
dc.contributor.author |
穴井, あけみ |
ja |
dc.date.accessioned |
2021-06-30T08:32:55Z |
|
dc.date.available |
2021-06-30T08:32:55Z |
|
dc.date.issued |
2021-02 |
|
dc.identifier.issn |
1880-3830 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.seinan-gu.ac.jp/handle/123456789/2020 |
|
dc.language.iso |
jpn |
ja |
dc.publisher |
西南学院大学学術研究所 |
ja |
dc.title |
オンライン授業(Moodle)におけるソーシャルワーク実習指導ー教員の専門を活かした実践ー |
ja |
dc.title.alternative |
Developing an Online Module Preparation for Social Work Practice by Moodle: Drawing on Collective Expertise of Faculty Members |
en |
dc.contributor.transcription |
カワタニ, ハルミ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
タイラ, ナオコ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
イデ, ジュンコ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
タナカ, ヤスオ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
タハラ, リョウジ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
コン, ヨンジュ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
アナイ, アケミ |
ja-Kana |
dc.contributor.alternative |
Kawatani, Harumi |
en |
dc.contributor.alternative |
Taira, Naoko |
en |
dc.contributor.alternative |
Ide, Junko |
en |
dc.contributor.alternative |
Tanaka, Yasuo |
en |
dc.contributor.alternative |
Tahara, Ryoji |
en |
dc.contributor.alternative |
Kong, Young-ju |
en |
dc.contributor.alternative |
Anai, Akemi |
en |
dc.publisher.alternative |
Seinan Gakuin University Academic Research Institute |
ja |
dc.type.niitype |
Departmental Bulletin Paper |
ja |
dc.identifier.jtitle |
西南学院大学人間科学論集 |
ja |
dc.identifier.volume |
16 |
ja |
dc.identifier.issue |
2 |
ja |
dc.identifier.spage |
81 |
ja |
dc.identifier.epage |
116 |
ja |
dc.textversion |
publisher |
ja |
jpcoar.creator.nameIdentifierNRID |
1000090399767 |
|
jpcoar.creatorAffiliation.nameIdentifierKakenhi |
37105 |
|
dc.teacher.researchmap-id |
5000081494 |
|
dc.teacher.researchmap-url |
read0201349 |
|