dc.contributor.author |
門田, 理世 |
ja |
dc.contributor.author |
諫山, 裕美子 |
ja |
dc.contributor.author |
寺地, 亜衣子 |
ja |
dc.contributor.author |
沖本, 悠生 |
ja |
dc.date.accessioned |
2017-10-18T02:25:53Z |
|
dc.date.available |
2017-10-18T02:25:53Z |
|
dc.date.issued |
2017-08 |
|
dc.identifier.issn |
1880-3830 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.seinan-gu.ac.jp/handle/123456789/1422 |
|
dc.language.iso |
jpn |
ja |
dc.publisher |
西南学院大学学術研究所 |
ja |
dc.title |
保育者・教員としての資質能力・ コンピタンスイメージの変遷について(1) ―保育・教員養成課程への入学志望動機及び取得予定免許資格の観点から― |
ja |
dc.title.alternative |
Illustrating Trends and Images of Competencies as Preschool and Elementary School Teachers ― Examining Freshman’s Perspectives for Admission and Certificates/License at the Four−Year Teacher Education Program ― |
en |
dc.contributor.transcription |
カドタ, リヨ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
イサヤマ, ユミコ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
テラチ, アイコ |
ja-Kana |
dc.contributor.transcription |
オキモト, ユイ |
ja-Kana |
dc.contributor.alternative |
Kadota, Riyo |
en |
dc.contributor.alternative |
Isayama, Yumiko |
en |
dc.contributor.alternative |
Terachi, Aiko |
en |
dc.contributor.alternative |
Okimoto, Yui |
en |
dc.publisher.alternative |
Seinan Gakuin University Academic Research Institute |
ja |
dc.type.niitype |
Departmental Bulletin Paper |
ja |
dc.identifier.jtitle |
西南学院大学人間科学論集 |
ja |
dc.identifier.volume |
13 |
ja |
dc.identifier.issue |
1 |
ja |
dc.identifier.spage |
119 |
ja |
dc.identifier.epage |
135 |
ja |
dc.textversion |
publisher |
ja |
jpcoar.creator.nameIdentifierNRID |
1000010352197 |
|
jpcoar.creatorAffiliation.nameIdentifierKakenhi |
37105 |
|